Thursday, April 8, 2010

CONTEST SEIRAS WAJAH MUSIM KEDUA


jom join contest ni..:)..actually,blog ummiabbiqis yang
anjurkan contest nih...so..this is the photo of me and my son..:)



er..cerita pasal panggilan ibu nih..saya suka sangat jika anak memanggil saya dengan panggilan'ibu' tapi incik suami pula nakkan saya dipanggil dengan panggilan 'umi' oleh anak2nya...so,untuk lebih adil...terpaksa le kitorg cabut undi...dan pemenangnya adalah..incik suami....so, anak2 saya memanggil saya dengan panggilan
'umi'...
Nama Anak : Umar Zafri B Ahmad Helmi
Nama panggilan anak: Zafri
Tarikh lahir : 5 Oktober 2009

ermm...saya rasa kalau kwn2 tengok gambar nih...
persamaan paling ketara mungkin pada mata Zafri...
hidung Zafri pun look the same with me..:)
pendek kata byk la part muka tu sama dengan uminya...
ramai ckp kitorg macam fotostat..really look alike...

oklah ..hope Zafri boleh menang contest nih...
kalau x menang pun, may be umi bleh dapat
ramai kenalan through this contest kan...
sesape yg join sesudi la kiranya menjengah blog saya ye....

2 comments: